مدیریت کاربران

مدیریت عملیات ماینینگ ارز دیجیتال به سختی کار یک نفره است. سود بسیار مستلزم آنلاین نگه داشتن دستگاه ها و هش ریت کردن است و بسته به اندازه و ساختار فارم ها، اپراتورها به توانایی همکاری با یکدیگر برای حل مشکلاتی که ممکن است رخ دهد نیاز دارند.

ماینیتور این امکان را برای صاحبان فارم فراهم می کند تا دسترسی به داشبورد خود را به اشتراک بگذارند. این ویژگی به چندین اپراتور اجازه می دهد تا کاربران و سطوح دسترسی آنها را مدیریت کنند.

می توانید هر تعداد کاربر که می خواهید با مجوزها و سطوح دسترسی مختلف اضافه کنید که می توانند به دستگاه های مختلف فارم شما دسترسی داشته باشند. این ویژگی برای کسانی که خدمات ماینینگ ابری را به مشتریان خود ارائه می دهند عالی است. این گزینه برای نسخه رایگان نیز موجود است.

 

این ویژگی شامل دو نوع کاربر است:

کاربران داخلی: شامل کارکنان و تکنسین های فارم ها است که با دستگاه ها کار می کنند.

• کاربران هاستینگ: برای شرکت هایی که خدمات میزبانی ارائه می دهند، می توانند به مشتریان دسترسی داشته باشند تا ماینرهای خود را ببینند یا مدیریت کنند.

 

کاربران داخلی

برای افزودن یک کاربر جدید به صفحه مدیریت کاربر/کاربران داخلی در منوی کناری بروید. در بخش کاربران داخلی، را انتخاب کنید. در موی باز شده آدرس ایمیل کاربر را وارد کنید، سپس مجوز کاربر و فارم‌هایی را که می‌خواهید به آنها دسترسی داشته باشید، انتخاب کنید. و می توانید چندین فارم را نیز انتخاب کنید.

پس از ذخیره، یک ایمیل فعال سازی برای کاربران ارسال می شود که از آنها می خواهد یک رمز عبور تعریف کنند.

 


مدیریت کاربر(User Management): دسترسی به منوی مدیریت کاربر، امکان افزودن کاربران جدید، تغییر سطح دسترسی کاربران و حذف دسترسی کاربران را مشخص میکند.

مدیریت دستگاه ها(Device management):

ناظر(Viwer):

  • لیست ماینرها و اطلاعات، بخش ها، گروه ها، برنامه ها، هشدارها را می تواند ببینید.

  • بخش ها و گروه ها را نمی تواند ایجاد یا ویرایش کند.

  • اعلان ها و هشدارها را می تواند دریافت کند.

  • تاریخچه پیکربندی‌ها و لاگ‌های ماینرها را نمی‌تواند ببیند.

  • تنظیمات استخر ماینرها را نمی تواند تغییر دهد.

  • ماینرها را راه اندازی مجدد یا فرکانس را نمی تواند تغییر دهد.

  • داده های ماینرها را نمی تواند ویرایش کند.

  • با مرورگر Remote نمی تواند به پنل وب ماینر دسترسی پیدا کند.

  • تنظیمات کلی فارم (محدوده IP، رمز عبور، ...) را نمی تواند تغییر دهد.

  •     برنامه ها را نمی تواند ایجاد یا ویرایش کند.

 

تکنسین(Technician):

  • لیست ماینرها و اطلاعات، بخش ها، گروه ها، برنامه ها، هشدارها را می تواند ببینید.

  • بخش ها و گروه ها را ایجاد یا ویرایش نمی تواند کند.

  • اعلان ها و هشدارها را می تواند دریافت کند.

  • تاریخچه پیکربندی ها و لاگ های ماینرها را می تواند ببیند.

  • تنظیمات استخر ماینرها را نمی تواند تغییر دهد.

  • ماینرها را راه اندازی مجدد کرد یا فرکانس را نمی تواند تغییر دهد.

  • داده های ماینرها را نمی تواند ویرایش کند.

  • با مرورگر از راه دور به پنل وب ماینرها می تواند دسترسی داشته باشد.

  • تنظیمات کلی فارم (محدوده IP، رمز عبور، ...) را می تواند تغییر دهد.

  •     برنامه ها را نمی تواند ایجاد یا ویرایش کند


     مدیر(Manager):

  • لیست ماینرها و اطلاعات، بخش ها، گروه ها، برنامه ها، هشدارها را می تواند ببینید.

  • بخش ها و گروه ها را می تواند ایجاد یا ویرایش کند.

  • اعلان ها و هشدارها را می تواند دریافت کند.

  • تاریخچه پیکربندی ها و لاگ های ماینرها را می تواند ببیند.

  • تنظیمات استخر ماینرها را می تواند تغییر دهد.

  • ماینرها را مجددا راه اندازی یا فرکانس را می تواند تغییر دهد.

  • داده های ماینرها را می تواند ویرایش کند.

  • با مرورگر از راه دور به پنل وب ماینرها می تواند دسترسی داشته باشد.

  • تنظیمات کلی فارم (محدوده IP، رمز عبور، ...) را می تواند تغییر دهد.

  •      برنامه ها را می تواند ایجاد یا ویرایش کند.

 

نگهداری(Maintenance) :

 تکنسین(Technicain):

  • لیست تجهیزات و وظایف تعمیر و نگهداری را می تواند مشاهده کند.

  • تجهیزات و وظایف نگهداری را می تواند ایجاد یا ویرایش کند.

  •            تجهیزات یا کارهای تعمیر و نگهداری را نمی تواند حذف کند

  

   مدیر(Manager):

  • لیست تجهیزات و وظایف تعمیر و نگهداری را می تواند مشاهده کند.

  • تجهیزات و وظایف نگهداری را می تواند ایجاد یا ویرایش کند.

  •     تجهیزات یا وظایف تعمیر و نگهداری را می تواند حذف کند.

 

فارم ها قابل دسترس: فارم مورد نظر خود را انتخاب کنید

در اینجا می توانید زمان ورود کاربران را مشاهده کنید.

با کلیک بر روی جلوی کاربر، می توانید آن را حذف یا ویرایش کنید.

پس از ذخیره، یک ایمیل فعال سازی برای کاربران ارسال می شود که از آنها می خواهد رمز عبور تعریف کنند.

 

کاربران هاستینگ:

برای افزودن یک مشتری جدید به صفحه مدیریت کاربر/کاربران هاستینگ در منوی کناری بروید. ،انتخاب کنید.

در منوی باز شده، آدرس ایمیل مشتری را وارد کنید، سپس مجوزهای مشتری را انتخاب کنید:

پس از ذخیره، یک ایمیل فعال سازی برای کاربران ارسال می شود که از آنها می خواهد رمز عبور تعریف کنند.

 

ناظر(Viewer): فقط می‌تواند اطلاعات کلی و وضعیت دستگاه‌ها را ببیند. تنظیمات را نمی‌تواند تغییر دهد.

دسترسی کامل(Full access): می تواند اطلاعات را ببیند و همچنین تنظیماتی مانند تغییر استخر یا فرکانس، راه اندازی مجدد و... را اعمال کند.

* مشتری می تواند با ایمیل تعریف شده به پنل دسترسی پیدا کند.

* پس از ثبت نام مشتری جدید، برای تعیین ماینرهایی که می توانند به آنها دسترسی داشته باشند، در مقابل کاربر، روی  کلیک کنید و سپس ویرایش را بزنید تا به صفحه دستگاه برسید:

 

می توانید دستگاه ها را بر اساس فارم یا بخش فیلتر کنید، سپس دستگاه های مورد نظر خود را اضافه کنید.

همچنین می توانید زمان ورود کاربران را مشاهده کنید و کاربران را نیز می توانید از اینجا حذف کنید.